måndag 6 juni 2011

Morgonpromenad - gym - jobb

HallooO :-)

Hade ställt klockan på 6,15 för skulle gå ut på en morgonpromenad , men "råkade" trycka på snooze-knappen och somna om o vaknade 1 timme senare :-P Hjärnan och kroppen har vant sig vid att sova till 9-10 nu när jag vart hos Åse, men nu får det bli ändring på det. Upp med tuppen i fortsättningen och ta vara på morgonen som är sååå himla skönt :-)

Det blev iaf en runda på 45 minuter , sen efter jag käkat frukost drog jag till gymmet och körde igenom benen och magen som jag körde i högreps.

Övningar:

• Knäböj i smith 4*12-15
        superset
• Stående vadpress 3*15
• Benpress 4*12-15
• Benspark 3*15
       superset
• Raka mark 4*15


• Situps på boll 4 set
     superset 
• Pankan 4*60 sek


+ Intervaller på löpbandet 


Igår när jag åkte hem och stannade i Borås gick jag inom pressbyrån för att köpa några tidningar

På köpet fick man med en bok "Paulúns näringslära, Fitness & Träning"
Jättebra bok med mycket fakta om det mesta som ; 
hur man läser innehållsförteckningar 
Superbär - frukostar - så ska du äta för prestation 
mm mm ...
Allt man vill veta om träning & kost, det som är bra också med boken
är att det är uppdelat i artiklar så man kan välja och läsa det som man kanske vill
lära sig mer om. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...