tisdag 28 juni 2011

Krig ...

.. i min mage!! 

Det blev som sagt grenträning ute på Kuseruds Gård förut med Bäck, han kom o hämta upp mig strax efter 12. Kände mig jäkligt stressad med tanke på att jag skulle iväg och jobba halv tre, men vi blev klara där ute när hon var runt halv 2.
Väskorna gick väl sådär , klarade ju gå hela banan + lite till men sen vek sig händerna på mig. Det där jäkla greppet som vill lossa hela tiden! Jag vet jag kunde gått längre, för har gjort det tidigare och jag kände jag hade mer o ge men det var just greppet som släppte. Så ska öva lite på gymmet att hänga i en stång och hålla kvar så länge jag kan. Välta däcket gick lite bättre, klarade 8 vält men gick inte så fort men runt fick jag det :-)
Springa med säcken gick faktiskt bättre än förra gången.
Har och börjar få goa blåmärken på låren nu..

När jag kom hem skulle jag snabbt som fasen slänga i mig mat och duscha på 30 minuter. Jo hej, fick ringa jobbet och säga jag kom lite senare.
Och så är det såhär, stressar jag så krånglar magen, äter jag dåligt krånglar magen. Härlig mage jag har :-P
Den är en känslig typ.. Så detta resulterade magknip, kramper när jag väl kom till jobbet. Fick lägga mig på soffan och då blev det bättre, men så fort jag ställde mig upp vred det sig så jag hann vara ute på Gården i 3 timmar innan jag gav upp, kunde knappt stå eller gå.. Så mamma kom och hämtade mig

La mig i soffan och somnade när jag kom hem, vaknade för en stund sen,  nu är det väl rätt lugnt där inne i karusellen (hoppas jag) , kanske börjar snart igen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...