söndag 19 juni 2011

Metaltown

Jävlar va gårdagen var helt sjukt grym :-D 
Drog ett gött gäng ner mot götet och rocka röven av oss :-) 














Arch Enemy










Avenged Sevenfold


Säckpipan kom han ut med och spelade 
GRYM !! 

Helt grymma !

Åh mäktiga karl !! 



Volbeat



Trots spöregn , pisseblöt, frös arslet av mig och en jävulsk huvudvärk var det helt klart den bästa Lördag på riktigt länge :-) 
Var rätt bra i gasen, efter att bara ätit frukost och en proteinbar och sen dricka på det , då slår det till rätt bra vill jag lova. Men väl inne på festivalområdet blev det inte så mycket drickande för mig, så började nyktra till fram mot kvällen. Kanske lika bra det :-) 
Var väl hemma runt halv 5 imorse. Får se om jag sticker iväg och tränar ikväll eller om drar ut och springer, får se vad jag mest blir sugen på. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...