fredag 17 juni 2011

Imorrn då jäälar

Kasst gympass
Blev en sväng till gymmet förut med Sebastian & Fredrik. Hade först tänkt köra triceps och vader , men så kom vi dit och det blev istället bröst och lite triceps. Kan ju säga att det var inte det bästa passet jag gjort :-P Varken för mig eller Seb haha. Förbannad på vikterna och slängde iväg dom stackars hantlarna, fick ihop 2 övningar på bröst och 3 på triceps

Lutande hantelpress dropset
Bamsekram dropset

Pushdown dropset
Press över huvudet med rep 
Liggande tricepspress 

+ 2 övningar för underarmarna 

Sen fick det räcka, tog vårt pick o pack o drog :-P 

♦        ♦         ♦

Imorgon då drrrar vi :-D Jävlar va sköj vi ska ha !! 

Härligt gäng - Jag, Vic, Jenny, Linnea, Fredrik, Sebastian & Kröger :-) 

Har velat fram och tillbaka, jag vet inte hur många gånger om vad jag ska ha på mig.. Herreguuud va det ska vara svårt ibland, bränt klart alla skivor, alkoholen ligger i kylen. Det enda som ska göras imorgon innan vi hämtar upp folket är en sväng förbi systemet till Victoria. 

Nu känner jag att jag behöver ett glas mjölk , så jag tänker gå o ta det nu. Sen blire fan natta för mig snart, trött som en gnu! 
Gonatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...