lördag 4 juni 2011

Fredagsmys

Heeheeeej :-) 

Torsdagskväll grillade vi på kvällen, vädret blev bättre så vi bestämde för att sätta igång grillen :-)


◘      ◘       ◘       ◘

Igår följde jag med Åse till hennes jobb, stannade där en stund sen cyklade jag till huset. Hjälpte Jörgen och klippa gräset med helvetes-gräsklipparen , fyfaaaan vilken jobbig jävel. Den var inte självgående så man fick putta och stånka för att komma fram, ja jag klippte i typ 20 minuter sen var jag dysvett

Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning istället för jag & Åse skulle in till Varberg och käka ute :-) 
Det blev uteservering på Zorbas, vädret var kanon, riktigt mysigt :-) 


Gick rakt på varmrätten - så sjukt god mat !! :-)

Efterrätt + kaffedrink 
= mysdag med Åsepåse

_____________________________

Idag , ja för idag ska vi till Liseberg ! Åh ska bli sååååå jääla kul :-D

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...