torsdag 2 juni 2011

Veddige

Nu sitter jag här i huset hos Åse och Jörgen, riktigt fint har dom fått. Är ju en del kvar, men det som är klart än så länge är sååå fint :-)

Natten har väl varit sisådär, sovit lite dåligt. vaknat av att det låtit på övervåning , spöken kanske?! Det är ju trots allt ett gammalt hus från 1800-talet, hört små steg som gått runt och tassat där uppe. Sen vaknade jag som vanligt halv 6 , som jag brukar göra i vanliga fall men tänkte "äh fan jag kan inte gå upp nu, Åse lär ju inte vakna" :-P Så jag somnade om och vaknade vid 9, då tyckte jag det var dags att väcka åsepåse också.

Vi tog en morgonpromenad30 minuter , därefter tog vi cykeln in till affären, en runda på 6-7km. Fin start på morgonen :-)


Satt fint med mat i magen sen, en riktig brakfrukost á la ägg, yoghurt/fil, färska jordgubbar, pauluns flingor, supergott grovt bröd med pålägg.


Kanske blir att vi grillar i eftermiddag, beror helt på vädret.
Imorgon följer jag med Åse till hennes jobb , och på Lördag åker vi till Liserberg !! :-D Åh vad det ska bli kul ,längtar så :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...