tisdag 28 juni 2011

Tisdag

Började morgonen med 50 minuter promenad i sjuhelsikes varmt väder, 25 grader redan. Snacka om att jag var svett när jag kom hem.
 Sitter ute på terrassen, lyssnar på musik ska snart göra iordning lite käk till jobbet och sen runt 12 kommer Bäck och hämtar upp mig, då blir det sista grenträningen inför tävlingen. Fan jag har gått och grunnat fram o tillbaka på om jag ska tävla eller inte.. För det första är jag jääävligt nervös , för det andra så känner jag mig rätt liten till skillnad från dom andra tjejerna som också ska tävla. Då menar jag alltså - dom är stora, men inte stora i muskler utan i fett :-P Riktiga bonnatöser 
Och det är samma viktklasser för alla tjejer, jag är minst för sören! 
Men va kan hända egentligen? Skitsamma om jag kommer sist, kanske inte klarar lika mycket. Får se det som en utmaning för mig själv, en kul grej helt enkelt. Får ha det i tankarna och skita totalt i folket runt mig :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...