onsdag 24 mars 2010

blir aldrig som man tänkt sig..

Ja jag sa ju att jag skulle iväg till gymmet, men ikke. Klockan blev helt plötsligt väldigt mykt, och jag beslöt mig istället för att ta en powerwalk och de blev de minsann hela 48 minuter var jag ute. Jäkligt gött o gå ute för en gång skull, går ju oftast på bandet på gymmet men detta måste jag göra oftare. Vet inte varför de blivit så lite promenader utomhus, de som är så gött. Kom hem , nöjd som fan ;-) Käkade middag, sen la jag mig i sängen o kolla på Vänner. Samtidigt som jag låg o kollade på tv så fick jag en sån kick av att jag ville ut och springa! bara sådär , så då jäklar tog jag de big beslut att kila ut igen. Blev en runda på 17 minuter, de gick jättebra och benen bara flög iväg kändes de som. fast mot slutet när jag bara hade några meter kvar från huset började jag känna av lite i benen, men jag körde på och nu känner jag ingen smärta alls , wiho! Men imorgon ska jag till gymmet!
Snart dags för kvällsmat, proteindrink, keso/ägg

Jo de där om att mamma ärvt pengar haha .. Eh jo de stämmer inte, bara en dum jävel som ville lura oss! Svajnhåååål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...