fredag 5 mars 2010

Lugn fredag

Har nyss proppat i mig ett kvällsmål, kesella/keso med funlight, päron och äpple i. Guuud va gött!
har försökt att sova , gjort några tappra försök men de går inte att somna även fast jag är svintrött. Och tatueringen ömmar nåt så fruktansvärt, känner mig rätt så handikappad.
Funderar starkt på att gå o lägga mig snart, fyfan va sleten och trött jag är.

Imorgon blir de sväng till gymmet, kör bara löpbandet då. Vill inte köra för hårt nu eftersom tatueringen inte är läkt och vill inte svettas alltför mykt heller. Ah ni fattar väl ...
Vill bara att den ska bli helt klar nu :-) Lägger upp en bild när hela tatueringen är klar istället.
Ringde hem till mormor igår och berätta för morfar att nu sitter han på min arm, förevigt. Åh va glad han blev :-) ! "Jeg gleder meg så til og se den" , så sa han hehe. Mormor såg också framemot o se tatueringen, jag med för den delen.
Nästa helg har jag fan planerat med Linnea att vi ska ut tillsammans ♥ ! Då ska de bannemig drickas, har inte druckit sen nyår.
Jo just de, kommer ni ihåg dom där pillerna jag käkade "Vitalas Slim" = vilken skit
Eller de visste jag iofs från hela början men tänkte om de kanske skulle göra nån skillnad men nä då inte ett pess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...