söndag 28 mars 2010

Morgonpromenad

Idag kom jag ut på en promenad, äntligen. Vakna till sådär i sängen av all min träningsverk, härligt o bli väckt på de sättet ;-) Klunka i mig en proteindrink , på med kläderna oså iväg , vart ute i 30 minuter. Vädret va ju inte de bästa men jag tog mig i kragen o traska på som attan.
Kom hem, gjorde gröt och ägg så nu sitter jag här mätt efter frullen

Gårdagens gympass körde jag bara rygg, bröst & mage , hoppade över cardion. har sån förbannat träningsverk i mina ben så skulle knappt orkat 5 minuter på cykeln , tog en promenad till affären efter gymmet o köpte mörk choklad istället hihi.
Hann med en långpromenad igår också på dagen, hela 53 minuter. Riktigt jäkla gött var de, med musik i öronen så flög benen iväg
Idag känner jag för att vila, är rätt mör i hela kroppen så idag blir de en dag för återhämtning.
Ska upp tidigt imorgon o hjälpa mamma att städa trappor, tänkte jag skulle hinna med gymmet innan jag drar till skolan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...