lördag 27 mars 2010

Godmorgon!

Vakna imorse och tänkte ja nu ska jag fanimej ut på en promenad, men så kollade jag ut och de spöregna! Då försvann motivationen helt, fans jävla skitväder. Åh deprimerande
Oså har jag träningsverk i hela kroppen känns de som, i mina bic och triceps lite i axlarna. Värst är mina ben idag, ojoj passet igår tog som ni kanske hör ;-) !
Kör igång idag med, gymmet senare :-) Rygg och bröst + cardio = motionscykeln och powerwalk , kör med några magövningar också.
Om de blir finare väder framåt dan så tar jag en promenad då.



haha vilken mongokatt vi har , skön stil
Blixten är för stark ;-)
Hon måste se spöken Molly, igår satt hon o åt o helt plötsligt så springer hon iväg med en jäkla fart samma när hon satt i hallen och tvätta sig och helt plötsligt så vänder hon huvudet på snedden mot axeln och bara glor som om de vore nån där. Svårt o förklara men hon har blivit helt knäpp, hyperaktiva katt som hela tiden måste ha uppmärksamhet. Om hon inte får uppmärksamhet så ska hon klättra på allt som finns. Hon är så söööt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...