måndag 8 mars 2010

Måndag

Gymmet idag, och de blev 45 svettiga minuter på löpbandet och 10 minuter på rodden. Håller på att titta på en film samtidigt som jag tränar, skitbra :-) Enemy at the gates, grymt bra film! Är 2 timmar lång så jag har o göra medan jag tränar, men de är bara bra för då slipper man kolla på den jäkla klockan som går snigelfart annars nu rusar tiden bara iväg *tummen upp*
Mina ben tar kål på mig, jävla benhinnor som aldrig kan bli bra SUCK! Idag gjorde de så jävla ont i benen att jag knappt kunde gå :-( !!
Tatueringen börjar läka sakta men säkert nu, så de kliar sådär gött nu och flagnar en aning.
Började sy min studentklänning på syslöjden idag , den kommer bli sååå fin! (hoppas jag) Beställde tyget för några veckor sen så fick de idag, skitfint tyg ! Blev klar med med min stickning idag också, har stickat en bebismössa till Carros bebis. Va duktig jag är hihi

Ser framemot helgen faktiskt , då ska jag ut med Linnea ♥ De ska bli skitkul! Var väldigt länge sen jag festa ihop med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...