lördag 20 mars 2010

God morgon!

Va jobbigt de är när man vaknar pissenödig mitt i natten eller übertidigt på morgonen. Jag får helt enkelt sluta dricka så mykt vatten på kvällen.
Vakna sju imorse av att jag var tvungen o gå på dass, nästan så att jag somna på toa.
Gick o la mig igen, vakna sen runt 8.30. Gjorde iordning en proteindrink och la mig i sängen o kolla på Biggest Loser. De är finaldags nu så nu får man se hela förändringen, vilka människor! Helt otroligt.
Nyss käkat frukost, så nu sitter jag här o kolla runt lite på internet. Idag ska jag till gymmet! Har inte kört ben på jag vet inte hur länge, så idag kör jag ben + cardio. Antingen blir de cykla eller löpbandet, de ger sig när jag kommer dit.
Imorgon kommer mormor, morfar & Liv :-) Ser framemot o se morfars reaktion på tatueringen, synd bara att dom skulle komma denna helg och inte nästa. För då kunde ju mormor fått se hennes bild också. Men vi prata på att åka till Norge under påsken, så förhoppningsvis!
Sista sittningen på Tisdag, hoppas jag ialf. Eller jo de måste nästan vara sista sittningen nu, har ju bara mormors porträtt kvar och en ros, så han gör nog allt på en o samma gång. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...