måndag 15 mars 2010

Måndag

Guuud vilket härligt väder, love it! solen skiner och de är plusgrader
har vart med mamma till Bloms, bara jag och hon. Äntligen hitta jag nåt, köpte mig ett par jeansleggins som är lite halvsletna hål i, skitsnygga, ett linne/tunika och ett svart nagellack. Så nu är jag nöjd , ett tag ialf. Ska se om jag hittar nåt när vi åker ner till Trollhättan nästa vecka också.
Ska snart iväg till skolan för att ha syslöjd, fortsätta sy min studentklänning :-)

ÅSE! Om du läser detta vilket du gör så hör av dig för fan, hör ju inget från dig längre. saknar dig! Jag kommer ner till er när jag får lov , okej? :-)

4 kommentarer:

  1. Japp kom du bara, när har du lov då?

    SvaraRadera
  2. Allready pratat med dig ;-)

    SvaraRadera
  3. när kommer du till mig då:)
    elina

    SvaraRadera
  4. Eh jo men de ska jag allt, jag lovar :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...