lördag 20 mars 2010

Lördag!

Hej på er!
De blev gymmet tidigare idag, låg i sängen o klockan tickade .. seeegt gick de också, och jag orkade verkligen inte vänta tills hon skulle bli 16.00 så jag tänkte äh nu skiter jag i o vänta på Kim o cyklar bort medan jag har lust och motivation. Väl där körde jag stenhårt pass med ben , de var riktigt jäkla gött o köra de igen har inte kört ben på jättelänge. Avslutade med några intensiva magövningar, sen efter tänkte jag sätta mig på motionscykeln men var alldeles för trött i mina ben så gick tuff gång 30 minuter på löpbandet *tummen upp* !
När jag kom hem käka jag middag, kotlett, broccoli, gurka och keso/avokado röra & en lite klick med potatisgratäng
Tog mig en lång härlig dusch efteråt, guud va gött de var. Så nu är nyduschad o fräsch
Mamma & Frans hade vart i affären medan jag var i duschen o handlat massa godis, så kommer dom hem o mamma sätter godisskålen mitt framför näsan på mig (schysst mamma) :-P Okej , jag titta faktiskt vad hon hade köpt , och tog 2 godisbitar. No more !
Men va fan gör de liksom, 2 ynka sockerbomber
Näh tacka vet jag kesella med funlight i , de är mitt godis ;-) Ska allt mumsa i mig de snart med frysta hallon i.

Måste bara berätta en rolig sak.
imorse ställde jag mig på vågen , och nu visar den 57,1kg. De går sakta men säkert neråt, men ska aldrig förlita mig för mykt på de där på måndag kan de lika gärna gå uppåt. Men glad för stunden ialf hihi. Och midjemåttet mina vänner, de går också sakta men säkert neråt. 6,5cm har jag minskat sen April förra året. Åh detta gör mig så himla glad så ni fattar inte :-D Jag blir så motiverad , och att de äntligen ger resultat ! Me happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...