måndag 22 mars 2010

Good work!

Träningen blev som jag ville idag, körde 20 minuter på rodden, 15 minuter powerwalk och 10 minuter jogga. Allt gick super :-) ! Jag är skitnöjd med mig själv nu, trodde nästan inte jag skulle klara av o springa idag, men ynka 10 minutas fick jag ihop. Tycker de är rätt hyfsat trots min inflammation i benen. Kör lugnt o sakta så ska de allt gå.
Till sist körde jag magen.
Cyklade hemåt, käka middag kotlett, broccoli och keso/avokadoröra.
Nu har jag precis duschat o sitter med en köpp kaffe.. Åh typiskt alltså de står en smörgåstårta i kylen .... hm , tja den ser ju riktigt jävla god ut men ska jag verkligen ?! Mamma och Frans fick den nämligen av Tommy & Lena grannen brevid, för han har fyllt år så då fick dom resten hehe. Dom är så snälla.. Men inte fan behöver vi nåt sånt, speciellt inte mamma och frans. Neej då skämt åsido :-P
Men nääh jag ska då inte ha nåt ! Jag kör min kesella istället lite senare, eller ska jag kanske köra på proteinrik gröt idag med keso till ? hm ja jag får fundera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...