söndag 14 mars 2010

De vart en jävla fylla ..

.. igår
Shit , men kul hade jag ialf :-)
Kvällen började med att jag kom till Linnea & Fredrik, korka upp vinet oså var de dags! Senare på kvällen drog vi till Wärs , Anders Bagge var DJ .
De var väldigt trevligt , skoj o träffa allt folk som jag inte sett på hur länge som helst.
jaja sen skulle jag ju hem också.. De gick inte fort men hem kom jag tillslut, och när jag bara va typ 50 meter från huset tro på fan att jag ramlar (!) på isen haha. Och när jag ligger där på backen så har jag svårt att komma upp igen. Jösses hoppas verkligen ingen såg mig .. Så när jag vakna imorse så hade jag förjävla ont i min höft, ligger o funderar varför i helvete jag har ont men då kommer jag ju på att jag ramlade inatt. Så nu har jag ett stort blåmärke på höften + att jag är jättesvullen. Hääärligt

Rensade ur min garderob förut, tänkte att de var på tiden att rensa lite. Och ja de kan man verkligen säga att de var dags, jag har ju nästa inga kläder kvar nu! De som jag rensat bort nu är tok förstort. Men på ett sätt känns de jäkligt skönt o veta att man samtidigt gått ner i vikt och att kläderna inte passar längre.
Så imorgon drar jag och mamma till Bloms, kanske hittar nåt.
Lägger upp lite bilder imorgon från helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...