tisdag 23 mars 2010

School

Sitter i skolan o är duktig
Jag, Lina & Madde håller på för fullt att skriva om historiken kring funktionshinder, de går braaaw
Usch fy o blä va dåligt jag sovit inatt, fattar inte varför ! La mig i sängen o kolla på svenska hollywoodfruar , somna runt halv elva men så vaknar jag runt elva av att Frans o Kim pratar o har sig ute i hallen, naturligtvis så ska jag vakna. Alltså jag är så jävla lättväckt så de är helt sjukt , sen kunde jag såklart inte somna om.. Låg där o vände på mig, somna om tillslut men så jävlar skulle jag vakna igen!! Då var de för varmt i rummet, och kuddarna gjorde att jag fick huvudvärk (?!) hur nu detta kan hända vette fan .. Håpp, o när klockan vart halv ett så somna jag.
Började egentligen halv nio idag, men var tvungen att sova lite längre. Första lektionen gjorde ändå inget, vi hade mentorstid .
Trollhättan nästa idag då, jag och mamma drar runt 14.30. Men först ska vi till Lidl så jag får köpt massa massa kesella ;-)
& sen tattoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...