torsdag 11 mars 2010

Torsdag

Gårdagens gympass gick kanon, ökade i vikt när jag körde biceps *tummen upp* ! Fan va stolt och glad jag kände mig när jag upptäckte att jag faktiskt kunde lyfta just dom hantlarna som har vart ett problem innan o lyfta. Men nu gick de hur bra som helst :-)
Sitter just nu i skolan o väntar på att sista lektionen ska börja, åh jag vill verkligen inte .. har estetisk verksamhet och de suger balle ibland. Vill just nu bara klunka i mig min drink sen iväg till gymmet. Idag kör jag bröst och rygg , sen blir de ett jäkligt tungt cardiopass = 15 min tung cykling, 15 min medel och sist 5 min snabbt.
Undra egentligen hur fasen detta kommer sluta :-P Men jag är taggad ! Sätter på en film sen kör jag bara på! Måste måste måste klara de! De är en annan sak när man är på spinningpass då har man ju liksom nån som pushar en , men nu sitter jag ju där själv och ingen jäkel som pushar , så nu är de upp till bevis.. typ ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...