fredag 5 mars 2010

tröööööötttttt

Vaknade 5.30-6.00 imorse , kunde verkligen inte sova mer. Dels pga tatueringen och sen att jag vart helt plötsligt pigg. Men nu är jag svintrött! Kan somna här framför datorn om de är så. Har iofs slutat skolan för längesen men ska till sjukgymnasten 13.00 så orkar inte gå hem för att sen gå upp igen. Så jag stannar kvar i skolan.
Fredag idag skönt med helg , har planerat att jag bara ska ta de lugnt.
Nej nu MÅSTE jag fortsätta skriva på min APU, fan va seg jag är blir ju aldrig klar med den! måste måste måste jobba nu!

Måste bara berätta om en sak..
.. mina gamla byxor är nu förstora. Tog på mig ett par byxor imorse och dom var förstora hängde lite varstans. Byxorna jag har på mig nu är också förstora , dom hänger dom med *tummen upp* Är nog på tiden att jag skaffar mig en ny garderob.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...