torsdag 4 mars 2010

Nytatuerad

Nu har vi precis kommit hem efter en heldag i Trollhättan.
De blev en sväng till skolan imorse för att redovisa ett arbete som jag var tvungen att göra klart, så nu är de gjort. Känns skönt o veta att man inte har kvar de ialf. Runt 9.00 så hämtade mamma upp mig o Kim så åkte vi mot Vänersborg till tandregleringen.
Efter de så åkte vi till Lidl, jag köpte 3 kg med kesella. Nu har jag så de räcker ett tag ialf ;-) Sen for vi till Grymgrossisten, där köpte jag "Diet-Pro" . Köra på detta nu i nån månad , så får se vad detta resulterar. Bra förhoppningsvis!

´
Och sen var de bara att åka till Red Rocket och bli gaddad! Körde inte allt idag, utan bara porträtt på morfar. Kör mormor och ros nästa gång, den 23 mars åker vi ner igen.
Så nu sitter jag här med en halvförlamad arm som jag knappt kan vrida på. Rätt så öm med andra ord.
Blir lugnt med träningen nu framöver tills den har läkt ordentligt, går promenader istället för att hålla igång.
Nej nu ska jag göra iordning lite käk, färdig grillad kyckling, keso och sallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...