måndag 29 mars 2010

Måndag

Vart uppe med tuppen idag o hjälpte mamma att städa trappor, skittråkigt men men .. har precis skickat iväg ansökan om jobb inom arbetsförmedlingen och manpower, så nu har jag fått de gjort!
Ska snart göra iordning mig, dricka min shake och ta ett knäckebröd sen iväg t skolan o ha syslöjd. Efter skolan far jag hem , käkar middag sen klockan 17.00 ska jag iväg på en kurs som har börjat TSS (tecken som stöd) , den håller på fram till 19.00 så efter de sticker jag direkt till gymmet o kör ett cardiopass , magen ska allt få tränas idag också ;-)
Denna kursen var faktiskt jag med o starta upp hihi. Jag var ju ute på APU, och Elenor på Särvux hade en TSS kurs med personal som arbetade inom omsorgen, och eftersom de är många på BF som vill lära sig tecken, så blev de tillslut så att de blev en liten grupp från bf som ska ha denna kurs, kuuuul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...