onsdag 24 mars 2010

Vet ni va?!

Nu ska ni få höra!
Jag kom hem , och precis när jag kom innanför dörren (hann knappt få av mig skorna eller halsduken) så säger Frans att mamma har ärvt 8,8 miljoner dollar ! Hon har fått 2 brev från advokaten i Spanien om att en av vår släkting har dött i Tsunamin i december 2004. Han har alltså bott där sen 13 år tillbaka , men så läste vi lite på brevet .Och ingen av oss kände igen namnet, så då var jag tvungen o ringa morfar o höra med han om han visste nån vid de namnet men han kände inte igen de heller. Jösses , men tänk nu om vi har en släkting vid de namnet bara att vi inte vet om de själva. Då har alltså mamma ärvt en jäkla summa pengar *hoppas kan man alltid göra* ;-)
men sen o andra sidan vet man ju inte om de är sant heller, men både advokatens telefonnummer , fax o mail står med på brevet.
Så nu väntar vi på att Kim ska komma hem så han kan översätta de på ett bra sätt, och sen skicka iväg ett mail till denne gubben.
Oooååhh spännande! Tänk va bra de hade vart då , för mamma ♥

Sitter med en köpp kaffe och har precis mumsat i mig ett mellanmål ska iväg och träna om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...