torsdag 18 mars 2010

Jag hoppa ..

.. cyklingen idag
Körde bara rygg, bröst och mage idag. Har inte mått så bra idag, har haft huvudvärk o ont i magen. När jag kom till gymmet var allt okej, men så de sista så blev jag svimfärdig och ögonen höll på att svartna. Så kände att nä inget tramp idag inte, men va gör de tränar ju såpass bra dom andra dagarna. Fast de tar jag igen imorgon när de är dags för gymmet igen ;-)
Efter gymmet traska jag och bror hem, hemma på köksbänken väntade en nystekt kycklingfilé. Gissa om jag vart sugen! hehe
Kyckling, avokado, sallad och broccoli blev de till middag.
Ska snart hoppa in i duschen sen öva på de förbannade matteprovet jag har imorgon, alltså jag förstår inte hur jag kan ha så jävla svårt för matte?! Jag blir totalt jävla förbannad så fort jag tänker på matte, är jag verkligen så trög... Nääe fuck matte !!!
Kvällsmål har jag redan planerat vad jag ska käka (början redan bli hungrig) :-P De är sjukt va hungrig man blir när man tränat.
De blir kesella/funlight , frysta hallon, äpple och linfrö i. Får se om jag orkar med ett ägg också ;-) Yummi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...