torsdag 18 mars 2010

Högheden

Gårdagen var skitkul :-) Även fast jag inte åkte så mykt skidor så va de kul! Och de blev faktiskt bättre än va man hade förväntat sig.
När vi väl kom dit så de första vi gjorde var att köpa liftkort och skidor till alla, sen fick den som ville antingen åka lilla backen eller stora.
Jag och 2 tjejer till körde först på den lilla backen , jag första gången på ett par slalomskidor ;-)
Visst de var ovant o ha på sig ett par pjäxor och allt va skidor är, men svinget fick jag in ialf. Ja och sen då ... skulle jag naturligtvis köra på den stora backen, och då menar jag verkligen stor. Lina fick med mig upp i liften , och när vi kom högst upp så insåg jag vilket stort misstag de var haha. Hur i helvete ska jag kunna åka ner här utan att ramla eller åka in i nåt tänkte jag?! Gjorde några tappra försök att svinga lite , och de gick bra sen fick jag in de skitbra och allt gick bra men .... då hände de som inte fick hända , jag hade en jävla fart i backen o så ramlar jag och jag verkligen flyger åt helvete , skidorna likaså haha. De måste sett roligt ut. Jag kände verkligen på mig att nu kommer jag bryta nåt , men de gick ju bra som tur va. Ställde mig upp hämta mina skidor som låg utspridda i backen , satte på mig dom och gjorde ett nytt försök. big mistake
Då blev jag trött på fanskapet så tog av mig skidorna och gick ner från backen, de gick inte fort men ner kom jag ialf efter en lååååång stund ..
Då fick jag nog och börja med grillen istället, där kände jag mig trygg :-P !
Men de var en rolig kväll !

Snart börjar sista lektionen, sen sticker jag hem käkar mellanmål och sen iväg till gymmet. Idag kör jag rygg & bröst sen cardio och då är de cykeln som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...