måndag 22 mars 2010

Måndag

Sitter i skolan o har just nu lunch, väntar på att sista lektionen ska börja. Syslöjd står de på schemat, och då fortsätter jag med att sy min klänning. Ska bli intressant o se hur den kommer bli när den är klar, kommer den passa? Måste jag sy in den? Kommer jag ens vilja ha på mig den på studenten..? De är oftast så med kläder som jag gjort på syslöjden att jag inte vill använda de efteråt för att de varken passar eller har nån form , (kanske är jag som är för dålig på att sy) :-P
Saknar mormor & morfar faktiskt! De känns så himla bra när dom kommer på besök eller när vi åker till dom, åh älskar de ♥ ! Kan dom inte stanna förevigt istället hihi
Blir troligtvis så att vi åker till Norge under påsk o hälsar på, jag hoppas verkligen de blir så. Och imorse så berätta mamma att Liv har hyrt stugan upp i norska fjället i slutet av juli, och jag funderar starkt på att följa med. Varje år så åker alltid mormor, Liv och några till till fjället. Förra året var ju jag med :-) De är såååå mysigt, love it !
Efter skolan drar jag till gymmet, kör cardio och mage idag.

Och imorgon åker jag & mamma till Trollhättan, fortsätter med min tatuering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...