onsdag 31 mars 2010

Onsdag

Åh va passet gick bra idag!! Ökade i vikt när jag körde några triceps övningar , ökade också i vikt på mina biceps när jag körde skivstång *tummen upp* woooh :-) Och vet ni?! När jag gjorde bicepscurls med hantlar så ... för första gången så såg jag en ådra på min underarm :-D !! Fatta va jävla glad jag blev när jag fick syn på den eller?! har länge velat att mina ådror syns, och nu börjar dom (hoppas) smyga sig fram , woho slår klackarna i taket!
Körde intervall på motionscykeln i 10 minuter efter styrkepasset. Efter träningen cyklade jag hemåt , hoppa in i duschen sen middag.
Middag idag blev, fläskfilé , stekt potatis (från igår) , keso/avokadoröra, broccoli och sparris gööööött !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...