fredag 26 mars 2010

Fredag

Vilket grymt benpass! Ökade lite i vikt här o där och började med 2 nya övningar , Roger hjälpte mig med en ny övning som tar på både insida och utsida lår. Efter benpasset blev de intervall på motionscykeln, körde några minuter tufft, medel och snabbt varierade och sammanlagt 10 minuter. Kan ju säga att de kändes i benen när jag hade tränat klart, nerför trappan skakade mina ben som nykokt spagetti haha.
När jag kom hem väntade sååå god mat , lax, ugnsbakad potatis & morötter, broccoli och keso/avokadoröra.


älskade lax
dumma blixt som förstör, men de är ialf keso/avokadoröra den vita röran ;-)


Tog några för/efter bilder på mina axlar, både känns och ser att de har skett en förändring.




åh gud va de spänner ...


Tror denna bild är från November/december

Själv tycker jag att jag ser en förändring. Men mina biceps går de segt för, men jag har ju som sagt bara styrketränat i 4 månader och de tar ju längre tid för vissa.
En sak jag tycker är konstigt de är att när man ser sig själv i spegeln så ser man sina muskler mer synliga än när man tar kort, skumt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...