fredag 12 mars 2010

Härliga väder

Precis klunkat i mig en drink och käkat kesella-funlight och nötter , min middag idag. Men mätt blir man ialf på drinken, tur de.
Var i skolan i en halvtimme idag på morgonen sen gick jag hemåt, kollade lite på tv käka lunch. Sen var jag bara tvungen o gå ut lite, gick till affären o handla. Nu är de vår ;-) Riktigt gött väder ute!
Ingen träning idag alltså, har träningsverk i hela kroppen. Värst är brösten och axlarna, ökade i vikt igår gällande brösten, de gillar jag starkt :-)
De känns lite i benen också från cyklingen, men de är gött för då vet man att man gör nån nytta.
Imorgon ska jag ut med min underbara Linnea :-) Åh va jag ser fram emot de, ska bli riktigt skoj! Så nu är alkoholen fixad tills imorgon, de enda problemet är kläder.. måste verkligen ha en ny garderob , de mesta börjar ju bli för stort. Meeen, får låna nåt av Linnea så hoppas jag hittar nåt hehe
Blir en snabb sväng till gymmet imorgon o kör konditionsträning , förbränna lite fetttttttttt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...