tisdag 31 augusti 2010

Åååh va gött

50 minuter powerwalk imorse , benen flög som en vante hela långa vägen oh what a feeling :-P
Känns att hösten börjar komma , imorse när jag gick runt 8 tiden så va de bara 6 grader men de är sol ute så de va skönt också :-)
Proteingröten och mackan ligger gött i magen nu , de är sååå gott med frukost efter en promenix på morgonen
Idag tänkte jag ta en vilodag från gymmet och istället köra ett Friskispass ikväll , variation variation ... gör susen *hihi*

Va händer mer idag?
Ledig från jobbet , inget gym hm va återstår :-P
Ska iväg o handla med mamma om en stund , sen får jag väl se va mer som händer

Kunde inte hålla mig längre, igår när jag kom hem från jobbet så ploppa grodorna ur munnen på mig och jag berättade att vi skulle på spa på fredag. Åh va glad hon blev , happy :-)
Ska bli så himla skönt , längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...