söndag 29 augusti 2010

Veckans träning

23-29/8

Måndag:
- 25 minuter morgonpromenad
- 50 minuter motionscykel

Tisdag:
- 45 minuter motionscykel

Onsdag:
VILA

Torsdag:
- Rygg & mage
- Friskis & Svettis = aerobics

Fredag:
- Bröst & vader

Lördag:
VILA

Söndag:
- Axlar/biceps/triceps & mage


Dagens gympass blev axlar, bic & tric
Superseta igenom hela passet , baksida axlar/framsida & biceps/triceps och tillsist mage
Heelt matt i mina armar nu, de tar ordentligt när man kör superset
Börjar få tillbaka mina kramper/extremt jävla pump i mina underarmar!? De gör så förbannat ont så jag knappt kan göra mina reps ordentligt på vissa övningar.. *suck*
Masserar o stretchar för fullt , men underarmarna är som en stenhård klump hm typ sten ..
Men trots detta så klarade jag av att köra tyngre :-D Fy satan va gött

Nyduschad o med mat i magen ligger jag nu i sängen mätt o go :-)

Jobb imorgon 14,30-21
Innan de ska jag hinna med en morgonpromenix och ett benpass



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...