fredag 13 augusti 2010

Vilodag

Inget gym idag
Så då tog jag och mamma oss en tur till Bloms för att kolla lite. Skulle egentligen köpa nåt till mig men istället blev de en sak till Elina :) Säger inte vad hihi
Hämtat ut min tågbiljett oså har vi hunnit ett besök hos Birgitta också i hennes nya lägenhet , gosh va fint !!

Eftersom de regnar som fasen ute så blev jag sugen på att laga nån ny mat, och så blev de. Djungelgryta

-Storkok på gång -
Skär kycklingen i strimlor, steker den och kryddar , i med curry och 1 vitlöksklyfta, matlagningsgrädde (Mild mini mat) och kycklingfond. Låter koka 3-4 min

Sen slänger man i 1 skivad banan och ananas

Till detta blev de bulgur, majskolv, sallad, en klick mango chutney (som jag tog på efteråt) och bröd
Mmmm mums i magen! De va hur gott som helst :)

Blir mys ikväll här hemma med gotteri :)


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...