måndag 16 augusti 2010

Ny vecka

som ska fyllas med süperdüper bra och tunga träningspass ;) Oså blir de lite jobb också innan jag far till Norge , idag bla får jag hoppa in från 14,30-19,30 och imorrn 7-11. Korta turer så de är skönt de

Men idag tar jag en vilodag från gymmet, kände imorse när jag vakna att jag har träningsverk lite varstans i kroppen och promenad blev de ingen heller.
Skönt att ta en paus från de ibland :)
Beställt lite kläder från Haléns har jag gjort idag med , blev ett par jeansleggins och en finfin tunika , en söt sådan :) Får de i slutet av augusti
& sen är mitt protein slut också :( Har kontakter jag sörru, så får de billigare *höhö* Antingen blir 10 kg eller 20 , får se hur mycket som finns på lager.

Ne nu måste jag nog göra mig iordning o sen cykla iväg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...