torsdag 26 augusti 2010

HOME

Så va jag hemma igen :-) Skönt!

Blev ett stopp i Nordby påvägen hem, där vi mötte upp mamma & Frans. Vi gick runt i affärer , åh jäklar va stort de har blivit och ännu är dom inte klara med bygget .. Hittade en liten grej till Elinas bebis :-) Jag är gudmor nämligen, så en söt liten sak hitta jag hihi
Blev inte mycket mer än så, hittade en jättefin höst/vinterjacka men den va alltför dyr så får hellre vänta med ett jackköp

Hade sån jäkla huvudvärk när vi va påväg hem , så fick bli ett stopp i Ed och köpa kaffe.
Kaffe gjorde då susen, huvudvärken försvann och pigg blev jag.
Mellanmål = kesella m funlight , swebar & kaffe

Snart gymmet :-) Vet inte va jag ska köra idag , känns som jag vill köra allt möjligt men rygg va ett tag sen jag körde nu. Hm ja får se
Dags för lite mer kaffe , slänga i sig några BCAA oså iväg
Jo just de , höll ju på o glömma . Friskis & Svettis för tusan :-) Direkt efter gymmet drar jag till Rådahallen och svettas ännu mer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...