söndag 1 augusti 2010

De blev utgång ..

igår ialf.
Hade först bestämt mig för att bara va hemma o ta de lugnt men så snacka jag lite med Jenny och de blev att jag stack ut .
Blev inge A-bombers , istället blev de en till dag på KAOS . Kan ju säga att de har gått åt vääääldigt mycket pengar i helgen :-( Lite för mycket .. urs mår nästan dåligt av att tänka på de. Men men jag har ju haft skoj !

Slutade dricka tidigt igår så jag mår faktiskt bra idag :-) gött de! Jag är riktigt jäkla träningssugen så jag vet inte va jag ska ta mig till :P Har suttit här o funderat på om jag kanske ska bort till AK , men å andra sidan så vet ajg att de är bortkastad med tid och de kommer inte ge nåt. Sååå ... jag skiter i de .
Tar de imörrn istället :-) !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...