onsdag 11 augusti 2010

God morgon!

De här började ju bra ..
Vakna halv 8, tog på mig kläder, satte igång kaffebryggaren. Satte mig vid köksbordet och drack mitt kaffe o löste lite korsord innan jag skulle gå ut på en promenad.
Ha jag blev klar, tog på mig skorna öppnade dörren och utanför spöregna de!!
De blev inget med de. Synd , faktiskt , för jag hade lust att komma ut. Men men blir en sväng till gymmet om en stund och köra axlar & cardio :)
Oj oj vilken träningsverk jag har i insida lår efter gårdagens joggingtur hehe, de tar mer än va man tror. Om benen vill sig så fortsätter jag med att jogga ialf 2-3 ggr i veckan, får börja försiktigt!

Nu ska jag göra iordning frukost - gröt med äppelmos & ägg
Jobba idag efter flera dagars ledighet, 14,30 - 7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...