måndag 30 augusti 2010

SUPRISE

Blev ett kort men bra benpass förut , körde bara basövningar som knäböj och benpress
Blev också 3 set stående vadpress och 3 set crunches

Snart åker jag till Kiruna , och eftersom jag är borta dan då mamma fyller år hade jag tänkt fira henne innan :-) Bara jag & hon
Så på Fredag den 3e ska jag ta med henne på Spa :-) Ringde nyss o beställde tid , blir bara över dagen men de börjar tidigt på morgonen och håller på hela dagen så de blir säkert kanon.
Åh jag är sugen på att berätta sen när hon kommer hem, eller ska jag vänta till senare i veckan .. hm... funderar så de knakar *höhö*
Tror nog de kan va skönt för henne, massage och bara ha de gött :-) De är mammsen värd ♥



Nä snart dags o göra sig i ordning o cykla iväg till jobbet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...