fredag 27 augusti 2010

Boobs


japp, bröst blev de på gymmet idag. Tänkte först köra axlar , men ändra mig i sista minut
Ååh yes personligt bästa !! :-D Nu är jag inne på dom stora hantlarna , mmMmm :-)

Lutande bröstpress 3 set
* 38 kg (19kg) 6 och 7 reps PB
* 34 kg (17kg) 6 reps

Kryssdrag 3 set
*17,5 kg 7,7,6 reps PB

Pec deck 3 set

Bröstpress på plan bänk 3 set
* 43 kg (21,5kg) 2 reps PB
* 34 kg (17kg) 5 reps PB
* 30 kg (15kg) 5 reps

Vadpress 3 set
* 130 kg 8,6 reps
* 135 kg 6 reps PB

FYFAN va nöjd jag är !! :D
Skulle egentligen fått hjälp av min bror , men han tog sån tid så orkade inte vänta så fick istället hjälp av Roger. Jävlar va han peppade , helt galet!
Fick så fina komplimanger av grabbarna ;-) Och dom va ganska imponerad av att jag klara så tunga vikter , de kan man inte tro av lilla mig *höhö*

Precis fått i mig käk - lax, blomkålsmos & grönsaker
Snart dags för träning nr 2 :-) Friskis & Svettis
Ikväll ska jag fanimej götta te de med popcorn o choklad , för de är jag värd :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...