måndag 9 augusti 2010

Trött och slö

Min mage är inte okej idag .. ?!
Svullen, uppblåst som en ballong oså känns de som de svider till i magen .. uuhuu gör så ont! Men jag har ju inte ätit nåt annorlunda idag , ätit i princip detsamma som jag brukar göra..
Hmm vette fan , blir la bättre till imorgon

Blev gymmet förut, körde ett ryggpass. Gick finemang , ökar i vikter! Känns skitgött :) BCAA is the shit
Men konstigt nog så får jag inte träningsverk i ryggen , hur mycket jag än kör och ökar i vikter. De är om jag kört marklyft då jäklar värker de . hm skumt .. Men ryggen är ju en svår muskelgrupp att hitta, enligt mig ialf. Alltså svårt att få bra kontakt med
Efter gymmet cyklade jag hem fick i mig mat - kycklingfilé, zucchini, keso, avokado och grönt satt som en smäck! Sen la jag mig i sängen och stenslockna med en gång ..
meeen gött o få slumra te lite ;)
'

Måste göra om min blogg känner jag , vill ändra och trixa men vet inet hur jag ska göra , hur de ska se ut hm svårt de där

Nähä min kesella står i frysen och nu väntar den på mig
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...