tisdag 17 augusti 2010

Kasslergryta & fullkornspasta

Jobbat imorse från 7-11 , efter de stack jag mamma och Frans till trollhättan o handla. Anledningen till att vi åkte va att jag skulle köpa en ny phone :) + att dom skulle handla mat också. Så 4000 kr fattigare men jag är såå nöjd :D

Sony ericson x10 mini pro



När vi kom hem satte jag mig direkt o kolla o greja med mobilen, satt nog 1 timme om inte mer, och är fortfarande inte klar hehe

Sen va de bara att sätta igång med maten, idag hade jag lust att hitta på nåt nytt o de blev de och hur gott som helst !!


Börja med att steka lök och kassler, i med 1 vitlöksklyfta och kryddor
några matskedar starkt senap och sweet chilisås


Släng i matlagningsyoghurt o låt de bli varmt , sen i med dill
och isbergssallad


Klarttt !
-Kasslergryta, pasta och sallad -

Detta va så sjukt gött !!

Nu ska jag snart iväg och träna, rygg och mage idag!
Jobba imorrn igen 14,30-22


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...