fredag 27 augusti 2010

mobilblogg

Ligger i sängen o ska snart sova , blir upp tidigt imorrn o jobba. 7-13,30
Känns rätt segt o veta att man ska iväg o jobba efter drygt en veckas ledigt..

Blev ju ett friskispass förut , hä jag blev ju nätt o jämt svettig. Blir t om svettigare när jag är på gymmet :-P Men iväg kom jag och de blev av , bättre än inget alls !
Hade en liten ätardag idag , har göttat mig med popcorn , mörk choklad , swebar (caffelatte smak) & några glas med lovely funlight saft :-)
Grov norskt bröd med ost på också hamna i magen .. Gött!


Åh de känns rejält i hela kroppen nu efter gårdagens träning + idag. Ska bli riktigt gött med vilodag imorrn
Nähä dags o sova så jag får min skönhetssömn ;-) Klockan ringer 5,20 till morran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...