måndag 9 augusti 2010

Måndag


.. & ny vecka!


Skulle egentligen ut på en promenad nu på morgonen men när jag kolla ut så regna de och då ville jag inte längre. Så nu sitter jag i sängen , klunkar i mig en proteindrink och kollar på Vänner :-)

Kalas igår ja! :-) Åh de va så trevligt hihi, träffa släkten och äta massa gott. Lovely!
Bestämde med mormor & morfar igår att jag ska komma till dom om 2 veckor och stanna några dagar. Längtar så , gött o få komma bort och få umgås med underbara mommo o moffa :)
















--------------------------------

Redo för kalas - kläderna jag köpte i stan också










Träning v,31 2-8/8

Måndag:
- 35 min morgonpromenad
- Rygg & mage

Tisdag:
- Axlar

Onsdag:
- Vila

Torsdag:
- Ben/vader & mage + 10 minuter cardio

Fredag:
- Vila / 40 min morgonpromenad

Lördag:
- Bröst & mage

Söndag:
- 40 min morgonpromenad
- Biceps / triceps & underarmar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...