torsdag 19 augusti 2010

Torsdag 19/8

Mörrnnn!
Nyss vaknat, tror ni jag kom ut på nån promenad ? Nä .. suck va trött jag blir på mig själv, men tror jag har kommit in i en period där jag inte har lust att gå några morgonpromenader. Men o andra sidan läggs all energi på gymmet och där går de kalasbra med PB :-) Och på söndag åker jag till Norge och då blir de inget gym i hela 4 dagar, så då har jag all tid i världen på morgonpromenader / cardio

Igår vart de gymmet då körde jag axlar och tyngre blir de , alltså nya PB :)
Axelpress -
15 kg hantlarna 3 set med fokus på 6-8 reps (alltså 30 kg som jag lyfter över huvudet)

Resten av övningarna

Baksida axlar;
* Liggande kabeldrag
* Stående kabeldrag

* Face pulls

Framsida axlar;
* hantlar fram
* fjärilen

Alla dom här övningarna ökade jag allt från 1 kg till 2 kg .. Minsta lilla ynka kg gör skillnad :)
Jag är sååå nöjd! och de känns idag i mina älskade axlar *hihi*
Senare idag ska mina boobs få en omgång, men får vänta tills Kim kommer hem från skolan för behöver hans hjälp. Ska satsa på PB :)

Fick mig lite nytt protein igår också, kunde behövas då allt va slut.
8 kg Whey-100 & 8,5 kg kesella
Nu har jag nog så de räcker ett tag :)

Nähä nu ska jag käka frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...