torsdag 13 januari 2011

13 JANUARI

Hejsvejs
Fy va jag är dålig på de där med uppdatering känner jag, men har haft jobb på gång och mycket annat som kommit före :-) Men..  I'm back!
Träningen går as usual fiiint, några PB här o där :-)
Idag blev de övre del rygg & vader som stod på schemat. Blev övningar som

Chins
Latsdrag
Latsar i cable
Lats-pushdown
Sittande rodd
T-bar 

Sittande vadpress
Stående vadpress










Min goé middag efter träningen, de rent ut sagt
kn*ulla i mun !! så gött va de :-) 

Värmde upp frusen spenat och ärter, blandade de med pastan. 
Blandar sen i keso & pesto.  
Lax & grönt till , done! 


♦    ♦    ♦

Var en sväng i Trollhättan med mamma förut. 
Fick köpt mig ett par skor, ett antal ansiktsmasker & lite annat bra-ha-grejer

Fin-fina skor de där :-) 


Är jag inte snäll så sig... '
Köpt möbler till mamsen som hon ska ha i vardagsrummet, 2 vitrinskåp & 1 TV-bänk. För bara 7400kr. 
De är ju så billigt, så man va ju liksom tvungen och slå till :-) 
Fast egentligen så lånade mamma pengar av mig, men först om ett bra tag , sisådär 1 år betalar hon tillbaka. Så vi sa de tillsammans att man kan säga att jag köpte de hihi
Men jag är baskimej snäll alltså :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...