söndag 16 januari 2011

Aktiv söndag.

Morgonen började med 30 minuter på cykeln här hemma, och nåt som smakar så otroligt gott är frukosten efteråt :-)
Fast sen kom dötiden , gjorde absolut ingenting  på flera timmar, huja va jag hade tråkigt.. Runt 15-tiden åkte mamma och handla då åkte jag med så hon släppte av mig på gymmet. Nedre del rygg, biceps & mage blev veckans sista pass. Promenad hem efter de, få i mig middag sen va de bara traska vidare upp och möta Harling för ett Zumba-pass :-)
Va tyckte jag? Tja , zumba rumba .. Va rätt skoj, svårt med koordinationen bara. Snabba steg, kanske lite för snabbt ibland, och sen för mycket skaka rumpa haha. Inte min grej de där egentligen. Kände mig mer som en tegelsten och rätt fånig, så jag håller mig till spinning och hjärtat av allt - styrketräning :-)

Äntligen slagit mig till ro i soffan med pyjamasen & raggisarna på efter en härlig dusch och nåt i magen.
Blir väl snart sängen för min del, börjar bli rätt trött i bollen


Imorgon ja va händer då.. Jo ska börja på en diet i några veckor, inget specialskrivet från nån PT.
Kollade runt lite på fitnessguru's hemsida , såg några dietschema som passade och valde ut en av dom.
Så om några veckor får vi väl se om de hänt nåt eller ej.. Inget märkvärdigt, bara talar om de :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...