fredag 21 januari 2011

Fredagens planer.

♦  morgonkardio [X]
♦  Handlat REA-kläder på Team sportia [X]
♦  Promenad med hund [X]
♦  Jobba 15-19
♦  Hem, käka & glana på TV :-)

Blev 30 minuter på cykeln här hemma imorse, efter blev de en snabbis ut med Giza.
Sen en efterlängtad frulle - fibergröt med banan & mjölk, ägg, proteindrink & kaffe
Klockan 10 stack jag och Frans upp till köpingen för att kolla in rean på sportaffären , fick köpt mig 2 par t-shirts. Så nöjd med mitt köpval :-)
Efter jag spenderat lite pengar där blev de att spendera lite pengar på mat också :-) Ner i pösen kom bl a frysta bär, torsk , wokgrönsaker mm mm..
När vi kom hem blev de en 30 minuters promenad med hund , riktigt gött väder ute. Solen va framme och lite småkallt.
Har precis fått i mig lunch, och nu slinker en kopp med kaffe ner :-)

Blir en lugn fredagkväll , jobbar ju till sju så de blir raka vägen hem göra iordning mat och trycka ner sig i soffan och glo på TV :-)
Imorgon däremot kommer de bli en aktiv dag , för de har jag bestämt hihi
Dagen kommer börja med morgonkardio, därefter Friskis & Svettis. 
Kaffe med Carro på dagen, gymmet på eftermiddagen och de bästa av allt .... Ätardag :-)
Och nu menas såklart inte trycka i sig massa onödigt snask osv . Åh nej, jag ska njuta av varenda lilla bit jag stoppar i mun. Mamma har beställt pizza, ni vet den där goda hemmagjorda pizzan jag gjorde :-) Ska bli sååå gött!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...