måndag 24 januari 2011

Dagens planer

Morgonen började med 45 minuters morgonpromenad med hund, för omväxlingen skull valde jag idag att köra powerwalk istället för cykeln. Vart så himla gött väder så tänkte utnyttja de :-)
Har precis kommit hem, vart ute och handlat med mamma & Frans. Ner i min körg hamna torsk & funlight :-) Funlight går de åt mycket, jag använder de till de mesta. I gröten, kesella, keso och självklart i ett stoooort glas med kolsyrat vatten. De är namnam hihi

Ska strax börja med lunchen, sedan blir de kafferep med Carro :-) Va sååå länge sen vi sågs, på tiden att träffas igen då kanske. Tar med mig hunden ut samtidigt så får mamma sig en promenix hon också, då ska jag passa på att gå förbi dagiset och höra om jobb. Fråga skadar ju aldrig :-)

Nu: dags o kirra lunch

Ikväll klockan 19 är de spinning som gäller :-)
Tar en vilodag från gymmet, kör på't som vanligt imörrn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...