torsdag 27 januari 2011

God morgon. Hoppade kardion imorse, tar igen den nu om en stund. Sovit så dåligt inatt , känner mig som en zombie...
Istället tog jag på mig morgonrocken och åt min frukost och moffsa i mig hihi.
Har kollat in tv-tidningen och ska matcha in ett bra program samtidigt som jag cyklar :-) Guuud va jag bara vill att dagarna ska gå nu, så jag kan börja med min PT. Få ett enskilt kostschema och bara se hur kroppen förändras , aah gaaah ni fattar inte !! :-P

Ska iväg och jobba idag, 14,30-22.
Så dagen kommer inte va så mer intressant, ska fixa matlådor sen bara göra mig iordning och iväg!

På Lördag är de "prova-på-dag" på Rådahallen, man får testa på alla olika slags träningsmetoder som;
* spinning
* Friskis & Svettis
* zumba
* vattengympa / djupvattenpass
* kickboxning
* Gymträning
mm mm ...

Allt för bara 40 :- , och då får man också fika, tillgång till simhall & bastu. Hur bra är inte detta då?!
5 timmar folks , five fucking hours ;-) Snacka om bränna-fett-dag haha.
Fick med mig Viktoria dit, ska bli så kul :-) !


Åhh min lilla skrutt, där va han inte liten :-)
Han är fan helt crazy , galen skit de där 
Så underbar . Så fort jag kommer hem springer han till mig och mjauar och kurrar. 
Samma när han sovit, då vill han till sin mamma och mysa (mig alltså :) ) hihi
Nu ligger han här brevid mig  och bäddar och kurrar :-) Åååh love love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...