lördag 1 januari 2011

NYÅR

Gött nytt! 

Gårdagen spenderades hos Jenny, jag Jenny & andrade. Mycket trevligt :-) Man har alltid så himla kul när man är med dom, alltid lika glada och störda *skratt*
Jenny bjöd på snittar, kex med gött på & jättegod champagne. Eller de kanske inte va de , ja nåt som smaka cider ialf, hur gott som helst :-) De fick räcka för mig, körde med vatten resten av kvällen. Men jag hade lika roligt för de.

Jenny häller upp skumpa ;)

Lite tilltugg - GÖTT 

Skumpa & partyhatt va de 

Kvällens outfit + mina lovely platåboots ;)
En väääldigt full Mathias 

♦ • ♦ • ♦ • ♦

När klockan blev runt 23, gick vi vidare till en annan fest.. Men ärligt talat så känner jag att de kunde lika gärna kvitta, fyfan va värdelöst! Hade mycket roligare när de bara va vi 3. 
Så efter tolvslaget kom mamma och hämtade mig, kom hem och la mig en go varm säng. Upp med tuppen klockan 6 - iväg och jobba
Men kvällen i sig hade jag jäkligt sköj :-) 


Har precis fått i mig lite käk, idag fick de bli hämtmat á la kycklingsallad m. currysås & pizzabröd. Mätt som en chajse. Blir ut och gå en långpromenad med Giza om en stund , ska låta maten smälta lite sen drar vi. 
Funderar på om jag ska vila idag från gymmet, har inte haft en vilodag sen tisdags.. hmmm? Kroppen behöver iofs vila , men åh ack så sugen jag är :-) 
Kanske bara ta aktiv vila idag och köra på promenader och cykla istället. Får se får se


Jobba imorgon från 14,30-21. Sen är jag ledig fram till tisdag 
Oh ja snart börjar spinningen igen :-D 

Nä vila va de , byta om sen ut och promenixa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...