måndag 10 januari 2011

Veckans träning

Förra veckan 
3-9/1


Måndag: Baksida lår & mage
                Promenad 50 min


Tisdag: Övre del rygg & vader


Onsdag: VILA
               Morgonpromenad 70 min


Torsdag: Axlar + promenad hem från gymmet


Fredag: Nedre del rygg & mage


Lördag: Biceps & triceps
              Kvällspromenad 60 min

Söndag: VILA
              Promenad 40 min + 55 min


 ♦   ♦   ♦   ♦

Nu har vi vart hos veterinären med Enzolillen, nu ska han inte vaccineras först om 1 år. Och i mars nån gång blir de kastrering för honom. 

Senare under dagen sticker jag till gymmet och kör framsida lår & bröst hade jag tänkt , och direkt efter blir de 60 minuter spinning :-) 
Kul att de börjar igen, ska bli gött och få svettas och flåsas lite 


Ska iväg igen här nu snart och handla lite, men först kaffelajnen och lunch 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...